"Az egész Világegyetemben nincs nagyszerűbb tevékenység azon tevékenységnél, amelyre valódi késztetést érzel."

2014. augusztus 22., péntek

Mai idézet

"Én vagyok a hajadat összekócoló szél. A bőrödet melengető Nap. Az arcodon táncoló eső. A virágok illata a levegőben, és Én vagyok az illatokat a szél szárnyára bízó számtalan virág. Én vagyok az illatot hordozó levegő. 
Én vagyok az első gondolatod kezdete, és az utolsó vége. Én vagyok a legfényesebb pillanataidban felszikrázó ötlet. Én vagyok a beteljesülés dicsősége. Én vagyok az életed legszeretetteljesebb tette mögött álló érzés. Az a részed vagyok, amelyik újra és újra ezért az érzésért kiált. 
Legyen bármilyen szertartás, ceremónia, megnyilvánulás, meditáció, gondolat, ének, szó vagy tett, ami Hozzám vezet: tedd meg ! 

Az Én emlékezetemre."

/Neale Donald Walsch: Beszélgetések Istennel 2./




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése