"Az egész Világegyetemben nincs nagyszerűbb tevékenység azon tevékenységnél, amelyre valódi késztetést érzel."

2018. október 13., szombat

Újra itt

Sziasztok!

Már több, mint egy év eltelt az utolsó bejegyzésem óta... Immár két kisgyermek mellett nem sok időm jutott az alkotásra, hát még az elkészült munkák publikálására. 
Bár a facebook oldalaim, a MandalaMűterem és az MM_ZENart működött ez idő alatt is, viszont most úgy éreztem, jó lenne újraéleszteni a blogot is.

A MandalaMűterem elmúlt 5 éve alatt sok dolgot készítettem, több technikával is próbálkoztam... valami jobban megfogott, más pedig nem annyira, de az utóbbi időben egyre inkább a rajzolás, festés került előtérbe, illetve dolgozom még valamin, ami egyenlőre leleplezésre vár... :)
Mint ahogy az előző bejegyzésemben írtam, létrehoztam az MM_ZENart oldalt, ahol a rajzaimból készült vászonképeket lehet rendelni. Most az elkészült vászonképek közül szeretnék néhányat megmutatni nektek! Fogadjátok szeretettel! :)
(Ha pedig rendelni szeretnétek, megtehetitek a fb oldalon, vagy a honlapomon! :))


"A Fa"

"A Mag"

"Hullámzás"

"Növekedés"

"Áramlás"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése