"Az egész Világegyetemben nincs nagyszerűbb tevékenység azon tevékenységnél, amelyre valódi késztetést érzel."

2018. november 7., szerda

Ékszerszett vörösrézből


Sziasztok! :)

Mint már többször említettem, új dolgok készítésébe fogtam, most pedig nagy örömmel mutatom be nektek, hogy mik készültek nálam az elmúlt hetekben, hónapokban!
Mindig lenyűgöz a honfoglaláskori ötvösművészet. Időről időre visszanyúlok ezekhez a motívumokhoz, mert teljesen magukkal ragadnak... egyszerűek, ugyanakkor van bennük valami örök... Mintha hazatérnék :)
Az egyik első ékszerszettem egy életfás halántékkorong alapján készült... Vörösrézből, bőrrel, ásványgyöngyökkel.

A vörösréz lemezt magam fűrészeltem, reszeltem, csiszoltam... Képjáspis ásványgyöngyökkel és barna hengeres bőrszállal egészítettem ki a szettet.
A nyaklánc hossza 45 cm, a medál átmérője 5 cm. A karkötő 17 cm (vagy kisebb) kerületű csuklóra illik (3x körbetekerve), a fülbevaló átmérője pedig 3 cm, akasztóval együtt a hossza 5,5 cm.

Fogadjátok szeretettel! :)

/A fotókért köszönet a Haru Foto-nak!/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése