"Az egész Világegyetemben nincs nagyszerűbb tevékenység azon tevékenységnél, amelyre valódi késztetést érzel."

2013. november 18., hétfő

Magamról

Sziasztok!
Tudom, hogy a blogot a bemutatkozással kellett volna kezdeni, de csak mostanra szedtem össze a gondolataimat arról, hogy mit is mondhatnék magamról és erről a blogról.
A lényeg, hogy a művészet, a rajzolás gyerekkoromtól kezdve az életem része volt. Mióta az eszemet tudom rajzszakkörre jártam, majd művészeti középiskolában tanultam, ötvös szakon. Itt tapasztaltam meg először, hogy mekkora élmény, amikor egy még csak a képzeletemben lévő tárgyat megvalósítok, kézzel foghatóvá teszek. Ezt nagyon szeretem :)
Ezután egy hullámvölgy következett az életemben, eltávolodtam a művészettől és bár nagyon hiányzott az alkotás, nem volt ihletem.
Mígnem egyik reggel felébredtem és "eszembe jutott", hogy nézzek utána a mandaláknak. Nem tudtam miért, de egyszerűen vonzottak… Annyira, hogy aztán egy este leültem és megrajzoltam az első mandalámat. Hatalmas élmény volt megtapasztalni azt az összeszedettséget, ihletettséget, amit olyan régóta hiányoltam. Valahogy újra a helyemen voltam.
Azóta egyre több ötlet van a fejemben, amiket folyamatosan meg is valósítok és itt a blogon szeretnék megmutatni nektek :)
A közelmúltban a Metafizikai Akadémián Metafizikai tréner - Életviteli speciális tanácsadó és Metafizikai Oktató végzettséget szereztem. Bízom benne, hogy - akár ezzel a bloggal is - én is segíthetek, inspirálhatok másokat. :)
Judit





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése